.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر مدیریت شهری رامسر از دکتر قالیباف
شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رامسر با ارسال لوح سپاسی از ارسال کمک های شهردار تهران به منظور امداد رسانی به آسیب دیدگان و بازگشایی معابر در جریان بحران بارش برف سنگین در استان مازندران تقدیر کردند.

شهرنوشت: در متن این لوح تقدیر که به امضای هادی حلاجیان، رئیس شورای اسلامی شهر رامسر و نصرت الله کوزه گر شهردار رامسر رسیده، آمده است:

«جناب آقای دکتر قالیباف
شهردار محترم تهران
سلام علیکم
احتراما بدینوسیله از تلاش و زحمات ایثارگونه جنابعالی در تحقق اهداف و برنامه های مدیریت بحران برف و اعزام اکیپ های امدادی و خدماتی که رضایتمندی خداوند بزرگ و مردم منطقه را مهیا نموده اید، کمال تشکر و قدردانی را داشته و توفیق روزافزون شما را از ایزد منان خواستاریم.»

شهرداری تهران در جریان بارش برف سنگین در استان های شمالی کشور طی دو مرحله نسبت به اعزام ماشین‌آلات سنگین و نیروهای امدادی به منظور بازگشایی مناطق برفگیر این مناطق اقدام کرد.

این ماشین ها شامل 10دستگاه بابکت، 10دستگاه گریدر، 5 دستگاه کامیون نمک‌پاش و چند دستگاه کمپرسی، لودر و... بود که برای بازگشایی معابر شهرهای شمالی کشور به این مناطق اعزام شدند.

ضمن اینکه دو کامیون آب معدنی و یک کامیون نان و مواد غذایی نیز از سوی شهرداری تهران برای امداد رسانی به مناطق روستایی اعزام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.